Motorna žaga STIHL MS 201 C-M
Motorna žaga Stihl MS 201 C-M je naslednik modela MS 200. Serijsko opremljena s sistemom M-Tronic zagotavlja enostaven zagon in optimalno moč motorja. Z novim bencinskim 2-MIX motorjem je emisija izpustnih plinov zmanjšana do 70 %, posledično je tudi poraba goriva do 20 % manjša. Motorna žaga ima na pokrovu verižnika matico z zaščito pred izgubo, veriga 3/8″ PS3 pa poskrbi za izjemen rezalni učinek. Zelo lahka, a hkrati zmogljiva profesionalna motorna žaga je precizna, odlično vodljiva, polna komforta, zato bo kos še tako težki nalogi. Posebej primerna za obvejevanje dreves.
Pred zagonom naprave obvezno preberite in natančno upoštevajte Navodila za uporabo in Navodila za varno delo. Pri delu z motorno žago vedno uporabljajte ustrezno zaščitno opremo.
Oprema in funkcije motorne žage MS 201 C-M:
- SISTEM STIHL M-TRONIC: Zagotavlja enostaven zagon z nekaj zagonskimi potegi in brez preklapljanja. Elektronsko upravljanje motorja s funkcijo spomina ureja čas vžiga in doziranja goriva. Zaradi zaznavanja hladnega ali toplega zagona, vedno poskrbi za optimalno moč motorja, stalno maksimalno število vrtljajev in zelo dobro pospeševanje.
- STIHL 2-MIX MOTOR: Zmogljiv in hkrati varčen motor. Zmanjšana izguba in poraba goriva ter večja moč naprave zaradi ločevanja izpušnih plinov in svežega zraka.
- KOMBINIRANA ROČICA: Sistem M-Tronic samodejno zazna hladen ali topel zagon, zato je za zagon potreben le en položaj. Vedno se dovede primerna količina goriva. Ne rabite poznati obratovalnega stanja motorne žage, temveč lahko takoj začnete delati s polnim plinom – tudi pri hladnem zagonu. Zaradi optimalnega pospeševanja je žaga v nekaj minutah segreta.
- MATICE, ZAŠČITENE PRED IZGUBO: Pri menjavi rezalne garniture so matice na pokrovu verižnika zaščitene, zato jih ni mogoče izgubiti.
- STIHL ELASTOSTART: Zaradi kompresijskega tlaka, ki nastaja pri zagonu motorja na notranje izgorevanje, prihaja do izrazitih konic moči, ki obremenjujejo mišice in sklepe. STIHL je razvil poseben zagonski ročaj ElastoStart z blažilnim elementom, ki absorbira nastalo silo glede na kompresijo in jo pozneje tudi odda. To poskrbi za enakomeren zagon brez sunkovitih konic moči.
- POKROV REZERVOARJA, KI NE POTREBUJE ORODJA: Rezervoarji za gorivo in olje so opremljeni s posebnimi, patentiranimi pokrovi, ki se hitro, brez napora in brez uporabe orodja odprejo ter zaprejo.
- STRANSKO NAPENJANJE VERIGE: Lahek dostop do napenjalnega vijaka, ki ga lahko obračate kar skozi stranski pokrov verižnika. S tem se prepreči stik z ostro verigo in krempljastim naslonom.
- STIHL 4-KANALNA TEHNIKA: Štirje kanali pred vžigom motorja zvrtinčijo mešanico goriva in zraka, zaradi česar gorivo optimalno izgoreva, izkoristek motorja pa se znatno izboljša. Rezultat je manjša poraba goriva in visok vrtilni moment pri vsakem številu vrtljajev.
- NASTAVLJIVA OLJNA ČRPALKA: Omogoča natančno dovajanje olja glede na potrebo. Položaj E zagotavlja vedno optimalno količino olja. Možno je zmanjšanje količino olja do 50 %.
- SISTEM PROTI VIBRACIJAM STIHL: Natančno izračunana področja blaženja zmanjšajo prenos tresljajev motorja in verige na ročaj leve in desne roke. Zaradi ublaženih tresljajev ima motorna žaga mirnejši tek, uporabnik pa se pri delu manj utrudi.
- STIHL EMATIC SISTEM: Sestavljen je iz meča Ematic ali Ematic S, verige Oilomatic in črpalke za olje z reguliranjem količine. Zaradi posebne zasnove meča in verige, vsaka kapljica olja za mazanja verig brez izgub pride natanko tja, kjer jo potrebujete. Poraba olja se lahko tako zmanjša do 50 %.
- KOMPENZATOR: Regulacijski sistem v uplinjaču poskrbi za konstantno moč motorja, kakovost izpušnega plina in porabo goriva v daljšem časovnem obdobju, ne glede na umazanost zračnega filtra. Zračni filter je potrebno očistiti šele po občutnem upadu moči. STIHL na ta način zagotavlja dolge delovne intervale brez vzdrževanja.
- PREDHODNO OGREVANJE UPLINJAČA: Motorne žage STIHL s predhodnim ogrevanjem uplinjača so zanesljive tudi v hladnem vremenu – pri zimski nastavitvi ogret sesalni zrak piha ob uplinjaču. Tako se prepreči poledenelost uplinjača. Za preklop s poletne na zimsko nastavitev zadošča preprost gib.